Bedrijfsverhuizing

1
2
3

Bedrijfsverhuizing

Zoekt u een ervaren verhuisbedrijf voor het uitvoeren van uw bedrijfsverhuizing? Oomen Verhuizers is dé expert op het gebied van bedrijfsverhuizingen. Van ZZP’er tot multinational: Oomen Verhuizers heeft altijd het juiste materiaal en de meest ervaren vakmensen voor u beschikbaar. Uiteraard tegen een scherpe prijs. Onze verhuizers zijn in staat om honderden werkplekken binnen één dag te verhuizen. Bovendien is het bij ons mogelijk de verhuizing ‘s nachts of in het weekend uit te voeren, zodat uw bedrijfsvoering niet verstoord wordt door de bedrijfsverhuizing. 

Neem gerust contact met ons op of vraag via onderstaand formulier uw offerte aan. Wij verzekeren u van een zorgeloze bedrijfsverhuizing.

 

|

Bedrijfsverhuizing Oomen Verhuizers

Bedrijfsverhuizing met Oomen Verhuizers

Er kunnen verschillende redenen zijn voor een bedrijfsverhuizing. Meestal komt dit door groei van het aantal personeelsleden of juist doordat u steeds meer vanuit huis gaat werken. Wat uw reden voor een zakelijke verhuizing ook is, met Oomen Verhuizers verhuist u zonder zorgen naar uw nieuwe bedrijfspand of locatie. Met ons uitgebreide en moderne wagenpark met grote hoeveelheden verhuismateriaal is geen verhuizing te gek. U krijgt bij ons tevens een eigen accountmanager toegewezen, die te allen tijde uw vaste contactpersoon is tijdens het verhuisproces. Voor vragen kunt u hier altijd terecht, zoveel via telefoon als e-mail en WhatsApp.

 

Ook bent u bij Oomen Verhuizers aan het juiste adres voor:

 

Gevolgen van uw bedrijfsverhuizing

Een verhuizing van een bedrijf heeft verschillende gevolgen, niet alleen ná de verhuizing maar ook zeker tijdens het verhuizen. Een bedrijfsverhuizing naar een nieuwe locatie kan veel stress met zich mee brengen. Er is dan ook een goede planning vereist voor een zakelijke verhuizing. Voor deze planning moeten er belangrijke keuzes worden gemaakt, gaat uw bedrijfsvoering tijdens de verhuizing gewoon verder of wordt het stil gelegd? Bij Oomen Verhuizers hebben we ervaring met beide gevallen. Elke situatie heeft zijn eigen voor- en nadelen om te kiezen voor het stilleggen of door laten gaan van de bedrijfsactiviteiten. Zo gaat een verhuizing eenvoudiger wanneer er geen activiteiten worden gedaan, dit kan uw bedrijf wel omzet kosten.

Het is ook belangrijk om rekening te houden met de gevolgen van uw bedrijfsverhuizing voor uw werknemers. Zeker wanneer u er voor kiest om het werkadres naar een andere locatie te verhuizen, ver van het huidige werkadres. Dit kan er voor zorgen dat er werknemers opkijken tegen de nieuwe reistijd

De kosten van uw bedrijfsverhuizing

Een belangrijk punt van aandacht is het kostenplaatje van een bedrijfsverhuizing. Er zijn verschillende factoren die de uiteindelijke kosten voor het verhuizen van uw bedrijf bepalen. Denk hierbij aan:

  • Het aantal verhuizers die nodig zijn;
  • Aanvullende verhuisdiensten (hierover later meer);
  • Het aantal verhuiswagens die ingezet dient te worden;
  • De afstand tussen de locaties;
  • De hoeveelheid tijd die de complete bedrijfsverhuizing in beslag neemt.

Zoals gezegd kunnen aanvullende verhuisdiensten de prijs van het verhuizen van uw bedrijf beïnvloeden. Door te kiezen voor onze diensten weet u zeker dat het verhuizen van uw bedrijf op een professionele manier verloopt en dat uw spullen op de juiste manier worden ingepakt. Bij Oomen Verhuizers kunt u gebruik maken van de volgende diensten bij uw bedrijfsverhuizing:

  • Verpakken van uw gehele kantoorinventaris en/of archieven;
  • Uitpakken van alle verhuisdozen en meterbakken;
  • Demontage en montage van o.a. bureau’s en kasten;
  • Handyman-service voor het ophangen van schilderijen, televisies en whiteboards.
Accountmanager
Oomen Verhuizers

Uitbesteden of zelf verhuizen

Het is natuurlijk mogelijk om een bedrijfsverhuizing zelf te doen maar het verhuizen van een bedrijf uitbesteden is doorgaans de betere keuze. De experts van Oomen Verhuizers weten hoe zij de verhuizing van uw bedrijf op een zo efficiënt mogelijke manier dienen uit te voeren. Dit zorgt ervoor dat de impact op mogelijke bedrijfsprocessen minimaal is. Daarnaast heeft Oomen Verhuizers alle benodigde materialen voor elke bedrijfsverhuizing in huis, of dit nou gaat om een start-up die naar een grotere locatie wil verhuizen of om een multi-national, elke zakelijke verhuizing is mogelijk. Wilt u meer weten over de mogelijkheden? Klik hieronder en neem vrijblijvend contact op met onze verhuisspecialist.

Bedrijfsverhuizing met opslag

Een heel bedrijf verhuizen kan een ingrijpende onderneming zijn. Belangrijk is dat uw bedrijf blijft draaien, dit is ook de reden dat u de verhuizing uit handen gaat geven. Groeit uw bedrijf? Of gaat u juist kleiner omdat uw werknemers steeds meer vanuit huis werken? Voor elke verhuizing heeft ons verhuisbedrijf een passende oplossing. 

Het komt meer dan geregeld voor dat u tussentijds inboedel, archief of andere spullen tussentijds moet opslaan. Hiervoor kunt u geen betere partner vinden dan Oomen Verhuizers. Met zusterbedrijf Oomen Opslag zorgen wij voor een extreem veilige en efficiënte tussentijdse opslag. U kunt te allen tijde bij uw spullen door dit simpel aan te geven via onze App. Oomen Opslag beschikt over het veiligste en meest moderne opslagcentrum ter wereld. Nul op de meter en volledig zelfvoorzienend in energie maakt ons de duurzaamste opslaglocatie uit de wijde omgeving. 

Verhuizen en opslag combineren? Wij doorlopen voor u de volgende stappen.

  1. Onze volledig geautomatiseerde kraan plaatst uw opslagbox achterop de transportwagen
  2. Wij vervoeren uw opslagbox naar de gewenste locatie op deze in te laden.
  3. Onze erkende en ervaren verhuizers brengen na het inladen uw opslag naar onze opslaglocatie.
  4. De volledig geautomatiseerde kraan slaat uw opslagbox extreem veilig en efficiënt op in onze geklimatiseerde opslaglocatie.
  5. Toegang tot uw spullen? Gebruik de App en wij plaatsen uw opslagbox bij één van de laaddocks.

Wilt u meer weten over onze manier van extreem veilig en efficiënt opslaan? Klik hier.

Mobiele opslag

Veelgestelde vragen

Het is raadzaam om ongeveer anderhalf tot twee maanden voor uw verhuizing een offerte aan te vragen. Valt uw verhuisdatum in de laatste week van een maand, dan is het extra belangrijk de verhuizing tijdig in te plannen. Dit is namelijk altijd de drukste periode. Door ons grote netwerk kunnen wij u met een spoedverhuizing ook vaak van dienst zijn, echter kunnen wij u een scherper tarief aanbieden bij vroegboeken.

De kosten van een verhuizing lopen sterk uiteen. Dit komt omdat verhuizen maatwerk is. Bij ons kunt u terecht met al uw vragen over uw verhuizing.

Zeker, uw verhuizing is standaard verzekerd tot 100.000 euro. Wanneer u wenst dat uw verzekering een hogere dekking heeft, is dit ook mogelijk.

Bij een door ons volledig verzorgde verhuizing krijgt u de verhuisdozen altijd in bruikleen. 

Bedrijfsverhuizing

1
2
3

Bedrijfsverhuizing

Zoekt u een ervaren verhuisbedrijf voor het uitvoeren van uw bedrijfsverhuizing? Oomen Verhuizers is dé expert op het gebied van bedrijfsverhuizingen. Van ZZP’er tot multinational: Oomen Verhuizers heeft altijd het juiste materiaal en de meest ervaren vakmensen voor u beschikbaar. Uiteraard tegen een scherpe prijs. Onze verhuizers zijn in staat om honderden werkplekken binnen één dag te verhuizen. Bovendien is het bij ons mogelijk de verhuizing ‘s nachts of in het weekend uit te voeren, zodat uw bedrijfsvoering niet verstoord wordt door de bedrijfsverhuizing. 

Neem gerust contact met ons op of vraag via onderstaand formulier uw offerte aan. Wij verzekeren u van een zorgeloze bedrijfsverhuizing.

 

Bedrijfsverhuizing met Oomen Verhuizers

Er kunnen verschillende redenen zijn voor een bedrijfsverhuizing. Meestal komt dit door groei van het aantal personeelsleden of juist doordat u steeds meer vanuit huis gaat werken. Wat uw reden voor een zakelijke verhuizing ook is, met Oomen Verhuizers verhuist u zonder zorgen naar uw nieuwe bedrijfspand of locatie. Met ons uitgebreide en moderne wagenpark met grote hoeveelheden verhuismateriaal is geen verhuizing te gek. U krijgt bij ons tevens een eigen accountmanager toegewezen, die te allen tijde uw vaste contactpersoon is tijdens het verhuisproces. Voor vragen kunt u hier altijd terecht, zoveel via telefoon als e-mail en WhatsApp.

Ook bent u bij Oomen Verhuizers aan het juiste adres voor:

 

Bedrijfsverhuizing Oomen Verhuizers
Mobiele opslag

Gevolgen van uw bedrijfsverhuizing

Een verhuizing van een bedrijf heeft verschillende gevolgen, niet alleen ná de verhuizing maar ook zeker tijdens het verhuizen. Een bedrijfsverhuizing naar een nieuwe locatie kan veel stress met zich mee brengen. Er is dan ook een goede planning vereist voor een zakelijke verhuizing. Voor deze planning moeten er belangrijke keuzes worden gemaakt, gaat uw bedrijfsvoering tijdens de verhuizing gewoon verder of wordt het stil gelegd? Bij Oomen Verhuizers hebben we ervaring met beide gevallen. Elke situatie heeft zijn eigen voor- en nadelen om te kiezen voor het stilleggen of door laten gaan van de bedrijfsactiviteiten. Zo gaat een verhuizing eenvoudiger wanneer er geen activiteiten worden gedaan, dit kan uw bedrijf wel omzet kosten.

Het is ook belangrijk om rekening te houden met de gevolgen van uw bedrijfsverhuizing voor uw werknemers. Zeker wanneer u er voor kiest om het werkadres naar een andere locatie te verhuizen, ver van het huidige werkadres. Dit kan er voor zorgen dat er werknemers opkijken tegen de nieuwe reistijd

De kosten van uw bedrijfsverhuizing

Een belangrijk punt van aandacht is het kostenplaatje van een bedrijfsverhuizing. Er zijn verschillende factoren die de uiteindelijke kosten voor het verhuizen van uw bedrijf bepalen. Denk hierbij aan:

  • Het aantal verhuizers die nodig zijn;
  • Aanvullende verhuisdiensten (hierover later meer);
  • Het aantal verhuiswagens die ingezet dient te worden;
  • De afstand tussen de locaties;
  • De hoeveelheid tijd die de complete bedrijfsverhuizing in beslag neemt.

Zoals gezegd kunnen aanvullende verhuisdiensten de prijs van het verhuizen van uw bedrijf beïnvloeden. Door te kiezen voor onze diensten weet u zeker dat het verhuizen van uw bedrijf op een professionele manier verloopt en dat uw spullen op de juiste manier worden ingepakt. Bij Oomen Verhuizers kunt u gebruik maken van de volgende diensten bij uw bedrijfsverhuizing:

  • Verpakken van uw gehele kantoorinventaris en/of archieven;
  • Uitpakken van alle verhuisdozen en meterbakken;
  • Demontage en montage van o.a. bureau’s en kasten;
  • Handyman-service voor het ophangen van schilderijen, televisies en whiteboards.
Accountmanager

Uitbesteden of zelf verhuizen

Het is natuurlijk mogelijk om een bedrijfsverhuizing zelf te doen maar het verhuizen van een bedrijf uitbesteden is doorgaans de betere keuze. De experts van Oomen Verhuizers weten hoe zij de verhuizing van uw bedrijf op een zo efficiënt mogelijke manier dienen uit te voeren. Dit zorgt ervoor dat de impact op mogelijke bedrijfsprocessen minimaal is. Daarnaast heeft Oomen Verhuizers alle benodigde materialen voor elke bedrijfsverhuizing in huis, of dit nou gaat om een start-up die naar een grotere locatie wil verhuizen of om een multi-national, elke zakelijke verhuizing is mogelijk. Wilt u meer weten over de mogelijkheden? Klik hieronder en neem vrijblijvend contact op met onze verhuisspecialist.

Mobiele opslag

Bedrijfsverhuizing met opslag

Een heel bedrijf verhuizen kan een ingrijpende onderneming zijn. Belangrijk is dat uw bedrijf blijft draaien, dit is ook de reden dat u de verhuizing uit handen gaat geven. Groeit uw bedrijf? Of gaat u juist kleiner omdat uw werknemers steeds meer vanuit huis werken? Voor elke verhuizing heeft ons verhuisbedrijf een passende oplossing. 

Het komt meer dan geregeld voor dat u tussentijds inboedel, archief of andere spullen tussentijds moet opslaan. Hiervoor kunt u geen betere partner vinden dan Oomen Verhuizers. Met zusterbedrijf Oomen Opslag zorgen wij voor een extreem veilige en efficiënte tussentijdse opslag. U kunt te allen tijde bij uw spullen door dit simpel aan te geven via onze App. Oomen Opslag beschikt over het veiligste en meest moderne opslagcentrum ter wereld. Nul op de meter en volledig zelfvoorzienend in energie maakt ons de duurzaamste opslaglocatie uit de wijde omgeving. 

Verhuizen en opslag combineren? Wij doorlopen voor u de volgende stappen.

  1. Onze volledig geautomatiseerde kraan plaatst uw opslagbox achterop de transportwagen
  2. Wij vervoeren uw opslagbox naar de gewenste locatie op deze in te laden.
  3. Onze erkende en ervaren verhuizers brengen na het inladen uw opslag naar onze opslaglocatie.
  4. De volledig geautomatiseerde kraan slaat uw opslagbox extreem veilig en efficiënt op in onze geklimatiseerde opslaglocatie.
  5. Toegang tot uw spullen? Gebruik de App en wij plaatsen uw opslagbox bij één van de laaddocks.

Wilt u meer weten over onze manier van extreem veilig en efficiënt opslaan? Klik hier.

Veelgestelde vragen

Het is raadzaam om ongeveer anderhalf tot twee maanden voor uw verhuizing een offerte aan te vragen. Valt uw verhuisdatum in de laatste week van een maand, dan is het extra belangrijk de verhuizing tijdig in te plannen. Dit is namelijk altijd de drukste periode. Door ons grote netwerk kunnen wij u met een spoedverhuizing ook vaak van dienst zijn, echter kunnen wij u een scherper tarief aanbieden bij vroegboeken.

De kosten van een verhuizing lopen sterk uiteen. Dit komt omdat verhuizen maatwerk is. Bij ons kunt u terecht met al uw vragen over uw verhuizing.

Zeker, uw verhuizing is standaard verzekerd tot 100.000 euro. Wanneer u wenst dat uw verzekering een hogere dekking heeft, is dit ook mogelijk.

Bij een door ons volledig verzorgde verhuizing krijgt u de verhuisdozen altijd in bruikleen. 

Bedrijfsverhuizing met Oomen Verhuizers

Er kunnen verschillende redenen zijn voor een bedrijfsverhuizing. Meestal komt dit door groei van het aantal personeelsleden of juist doordat u steeds meer vanuit huis gaat werken. Wat uw reden voor een zakelijke verhuizing ook is, met Oomen Verhuizers verhuist u zonder zorgen naar uw nieuwe bedrijfspand of locatie. Met ons uitgebreide en moderne wagenpark met grote hoeveelheden verhuismateriaal is geen verhuizing te gek. U krijgt bij ons tevens een eigen accountmanager toegewezen, die te allen tijde uw vaste contactpersoon is tijdens het verhuisproces. Voor vragen kunt u hier altijd terecht, zoveel via telefoon als e-mail en WhatsApp.

 

Ook bent u bij Oomen Verhuizers aan het juiste adres voor:

 

Bedrijfsverhuizing Oomen Verhuizers

Gevolgen van uw bedrijfsverhuizing

Verhuizer

Een verhuizing van een bedrijf heeft verschillende gevolgen, niet alleen ná de verhuizing maar ook zeker tijdens het verhuizen. Een bedrijfsverhuizing naar een nieuwe locatie kan veel stress met zich mee brengen. Er is dan ook een goede planning vereist voor een zakelijke verhuizing. Voor deze planning moeten er belangrijke keuzes worden gemaakt, gaat uw bedrijfsvoering tijdens de verhuizing gewoon verder of wordt het stil gelegd? Bij Oomen Verhuizers hebben we ervaring met beide gevallen. Elke situatie heeft zijn eigen voor- en nadelen om te kiezen voor het stilleggen of door laten gaan van de bedrijfsactiviteiten. Zo gaat een verhuizing eenvoudiger wanneer er geen activiteiten worden gedaan, dit kan uw bedrijf wel omzet kosten.

Het is ook belangrijk om rekening te houden met de gevolgen van uw bedrijfsverhuizing voor uw werknemers. Zeker wanneer u er voor kiest om het werkadres naar een andere locatie te verhuizen, ver van het huidige werkadres. Dit kan er voor zorgen dat er werknemers opkijken tegen de nieuwe reistijd

De kosten van uw bedrijfsverhuizing

Een belangrijk punt van aandacht is het kostenplaatje van een bedrijfsverhuizing. Er zijn verschillende factoren die de uiteindelijke kosten voor het verhuizen van uw bedrijf bepalen. Denk hierbij aan:

  • Het aantal verhuizers die nodig zijn;
  • Aanvullende verhuisdiensten (hierover later meer);
  • Het aantal verhuiswagens die ingezet dient te worden;
  • De afstand tussen de locaties;
  • De hoeveelheid tijd die de complete bedrijfsverhuizing in beslag neemt.

Zoals gezegd kunnen aanvullende verhuisdiensten de prijs van het verhuizen van uw bedrijf beïnvloeden. Door te kiezen voor onze diensten weet u zeker dat het verhuizen van uw bedrijf op een professionele manier verloopt en dat uw spullen op de juiste manier worden ingepakt. Bij Oomen Verhuizers kunt u gebruik maken van de volgende diensten bij uw bedrijfsverhuizing:

  • Verpakken van uw gehele kantoorinventaris en/of archieven;
  • Uitpakken van alle verhuisdozen en meterbakken;
  • Demontage en montage van o.a. bureau’s en kasten;
  • Handyman-service voor het ophangen van schilderijen, televisies en whiteboards.

Uitbesteden of zelf zakelijk verhuizen

Het is natuurlijk mogelijk om een bedrijfsverhuizing zelf te doen maar het verhuizen van een bedrijf uitbesteden is doorgaans de betere keuze. De experts van Oomen Verhuizers weten hoe zij de verhuizing van uw bedrijf op een zo efficiënt mogelijke manier dienen uit te voeren. Dit zorgt ervoor dat de impact op mogelijke bedrijfsprocessen minimaal is. Daarnaast heeft Oomen Verhuizers alle benodigde materialen voor elke bedrijfsverhuizing in huis, of dit nou gaat om een start-up die naar een grotere locatie wil verhuizen of om een multi-national, elke zakelijke verhuizing is mogelijk. Wilt u meer weten over de mogelijkheden? Klik hieronder en neem vrijblijvend contact op met onze verhuisspecialist.

Bedrijfsverhuizing met opslag

Een heel bedrijf verhuizen kan een ingrijpende onderneming zijn. Belangrijk is dat uw bedrijf blijft draaien, dit is ook de reden dat u de verhuizing uit handen gaat geven. Groeit uw bedrijf? Of gaat u juist kleiner omdat uw werknemers steeds meer vanuit huis werken? Voor elke verhuizing heeft ons verhuisbedrijf een passende oplossing. 

Het komt meer dan geregeld voor dat u tussentijds inboedel, archief of andere spullen tussentijds moet opslaan. Hiervoor kunt u geen betere partner vinden dan Oomen Verhuizers. Met zusterbedrijf Oomen Opslag zorgen wij voor een extreem veilige en efficiënte tussentijdse opslag. U kunt te allen tijde bij uw spullen door dit simpel aan te geven via onze App. 

Mobiele opslag
Verhuizers

Oomen Opslag beschikt over het veiligste en meest moderne opslagcentrum ter wereld. Nul op de meter en volledig zelfvoorzienend in energie maakt ons de duurzaamste opslaglocatie uit de wijde omgeving. 

Verhuizen en opslag combineren? Wij doorlopen voor u de volgende stappen.

  1. Onze volledig geautomatiseerde kraan plaatst uw opslagbox achterop de transportwagen
  2. Wij vervoeren uw opslagbox naar de gewenste locatie op deze in te laden.
  3. Onze erkende en ervaren verhuizers brengen na het inladen uw opslag naar onze opslaglocatie.
  4. De volledig geautomatiseerde kraan slaat uw opslagbox extreem veilig en efficiënt op in onze geklimatiseerde opslaglocatie.
  5. Toegang tot uw spullen? Gebruik de App en wij plaatsen uw opslagbox bij één van de laaddocks.

Wilt u meer weten over onze manier van extreem veilig en efficiënt opslaan? Klik hier.

Veelgestelde vragen

Het is raadzaam om ongeveer anderhalf tot twee maanden voor uw verhuizing een offerte aan te vragen. Valt uw verhuisdatum in de laatste week van een maand, dan is het extra belangrijk de verhuizing tijdig in te plannen. Dit is namelijk altijd de drukste periode. Door ons grote netwerk kunnen wij u met een spoedverhuizing ook vaak van dienst zijn, echter kunnen wij u een scherper tarief aanbieden bij vroegboeken.

De kosten van een verhuizing lopen sterk uiteen. Dit komt omdat verhuizen maatwerk is. Bij ons kunt u terecht met al uw vragen over uw verhuizing.

Zeker, uw verhuizing is standaard verzekerd tot 100.000 euro. Wanneer u wenst dat uw verzekering een hogere dekking heeft, is dit ook mogelijk.

Bij een door ons volledig verzorgde verhuizing krijgt u de verhuisdozen altijd in bruikleen.